Блог

Що таке сучасний онлайн МЛМ проект?

Успішні «мережевики» отримують тисячі доларів на місяць.

При цьому вони займаються роботою, яка просто не може не подобатися.

Тому, що робота ця складається з перегляду ранкових зведень про кількість проданої продукції в своїй, постійно зростаючій, структурі, з індивідуальних консультацій, презентацій та тренінгів з особистісного росту, які проводяться для них або які проводять вони.

Психологічний портрет середньостатистичного мережевого підприємця змінився після того, як МЛМ почав зливатися з інтернетом.

З настирливого, злегка стурбованого, іноді не дуже освіченого, часто скромно одягненого невдахи з дивною блиском в очах (без образ), він поступово перетворюється у впевненого в собі особу, яка добре розбирається в модних брендах і в географії світових курортів, в просунутого користувача інтернету, що володіє термінологією та навичками електронної комерції, в експерта, який легко розбирається в копірайтингу і психології продажів.

Звичайно, ця злегка ідеалізований образ лідера МЛМ, що вже відбувся.

Хоча, чому б і не прагнути до ідеалу, саме такі можливості відкриває робота в сучасній мережевій компанії.

Ми зараз не будемо говорити про те, що було … Про компанії, які дискредитували ідею, про довірливих людях, яким пообіцяли золоті гори й взяли за це гроші, а потім зникли, про тих, хто не довчився, кого не доучили, у кого не вистачило знань, терпіння та працьовитості і т. д.

Ми поговоримо про серйозний сучасний мережевий маркетинг.


Як відрізнити серйозну компанію від пустушки?

Тут все просто.

  • У компанії повинен бути продукт. Реальний, сертифікований в країні, де відбувається його реалізація.

В мережевому маркетингу продукти не повинні бути дешевими, але вони завжди повинні бути неординарними та високої якості.

  • Про цей продукт повинні бути відгуки в інтернеті, як і про саму компанію, негативні, позитивні, не має значення (краще позитивні), якщо, звичайно компанія не зовсім молода.
  • У компанії повинен бути рахунок в банку, вона повинна працювати офіційно.
  • У компанії повинна бути реєстрація в країні, де вона проводить комерційну діяльність.
  • Показником порядності компанії є її членство в різних асоціаціях мережевих компаній. Туди не так просто потрапити.
  • Повинен бути чіткий, зрозумілий та прозорий бізнес – план.

Чим відрізняється Онлайн МЛМ від традиційного?

Традиційний мережевий маркетинг ділитися на дві частини – приємну і неприємну.

«Неприємна» частина роботи – списки знайомих, домашні зустрічі, діставання друзів і родичів, виловлювання однокласників і однокурсників, вмовляння та “впарювання”, це все йде в минуле із – за непотрібності, тепер всю цю роботу виконує інтернет.

І це не нудна розсилка спаму та “спливаючі” вікна реклами, які, крім роздратування, жодних результатів не приносять, це не «бовтання» в соціальних мережах аккаунту або сайт, що самотньо чекає випадкового відвідувача.

Це ціла індустрія – вчені, програмісти, дизайнери, економісти, мотиватори, оптимізатори, коучі і т. Д. Це чітко вивірений та налагоджений, добре продуманий механізм просування продукції й залучення потенційних клієнтів в бізнес.

Механізм, який постійно розвивається, вдосконалюється та змінюється!

Сьогодні великі концерни та компанії, точніше, найняті ними психологи і оптимізатори бізнесу, все частіше звертають свою увагу не економічну модель, завдяки якій МЛМ не просто виживає, в умовах криз і критики, а активно розвивається, з кожним роком збільшуючи кількість учасників і свої фінансові обороти.

Так вже вийшло, що «транспарентная організація» – економічна модель, яку спочатку використовує в своїй діяльності мережевий маркетинг, виявилася найбільш живучою.

А в умовах інтернету, може бути і єдино можливою.

Грізні і всемогутні “хакери” все частіше звертають увагу та починають “інкогніто” співпрацювати з мережевими компаніями. Просто тому, що банки та інші фінансові організації, які можна було “зламати” навчилися захищатися, за допомогою таких же “хакерів”, в законодавствах більшості країн з’явилися статті, суворо карають вже за саму спробу злому або шантажу, самі компанії, що надають інтернет послуги відстежують і жорстко присікають діяльність, яка компрометує їх.

Так чому, будучи в темі, не заробляти легальні великі гроші?

Транспарентная – означає відкрита, прозора, чесна, побудована на взаємовигідних, зрозумілих відносини. Це об’єднання високоорганізованих людей, здатних до самоконтролю, вдосконалення і дисципліни, яких не потрібно постійно мотивувати, яким не потрібен авторитарний «керівник – тиран», як це було прийнято в старих економічних моделях.

Це модель організації майбутнього!

Спрощена версія традиційної МЛМ ідеї.

Хтось із ваших знайомих або родичів є дистриб’ютором мережевої компанії. Ви час від часу купуєте у нього деякі товари. Одного разу ваш постачальник каже вам приблизно наступне: “Друже! Ти ж все одно користуєшся нашими продуки. Так підпишись в мою структуру, стань нашим офіційним дистриб’ютором. Це тебе ні до чого не зобов’язує, але зате ти будеш все купувати з – енної знижкою “. Виявляється, для цього потрібно лише підписати договір і понести невеликі разові витрати на придбання стартового набору товару (яким ви все одно і так користуєтеся). Тепер ви не тільки економите на споживаних вами товарах, але можете ще й заробляти, якщо знайдете покупця. і неважливо, що ви поки не вмієте нікого вмовляти – ваш “спонсор” поговорить з ними сам: ваша справа – скласти список своїх знайомих і під яким- то приводом запросити і на зустріч.

А навіщо, питається, вам цей клопіт? А потім, що ваші заробітки тут залежать в основному від товарообігу всієї вибудуваної структури. І чим більше в ній активно працюючих членів, тим вам матеріально приємніше.


Спрощена версія сучасної онлайн МЛМ ідеї.

У соціальній мережі ви “випадково” бачите пост, який вас цікавить, це грамотно оформлена, конкретна та коректна пропозиція продуктів, бізнесу або послуги. Ви самі, підкреслюємо, самі приймаєте рішення та заходите на цікаву для вас сторінку, аккаунт або сайт. Далі, в зручній для вас формі, часто на вибір – відео або друкована інформація, вам пропонують дізнатися більше про предмет вашої зацікавленості і, якщо це потрібно, про методику його поширення. Це може бути стаття, книга, коротке відео про продукти або ціла презентація, або навіть семінар з авторитетним лектором. Ви приймаєте рішення, отримавши всю необхідну інформацію про якість продукту, прочитавши відгуки про нього та переглянувши сертифікати, робите покупку.

Далі ви просто користуєтеся продуктом і, переконавшись в його якості, реєструєтеся в компанії за посиланням людини, яка запросила вас. Ви можете його ніколи не бачити! Пройшовши тут же, в інтернеті, навчання по продуктах і методикам поширення, ви можете запропонувати його кому – то ще, отримавши за це преміальні. І для цього зовсім не обов’язково обдзвонювати друзів, сусідів, знайомих і родичів (до речі, цілком можливо, що через якийсь – то час, вони самі до вас звернуться). Вам не потрібно починати вибудовувати свою структуру з нуля. Ви можете дати рекомендацію, поділитися своїми враженнями, написати відгук про продукт в інтернеті. І якщо ви все зробите правильно, то цей продукт куплять, а фірма вам заплатить за це.

Різниця між першим і другим варіантом в тому, що подібну пропозицію можуть побачити тисячі людей!

Але, для того щоб грамотно побудувати своє бізнес – пропозицію в інтернеті вам потрібна буде допомога.

Серйозна сучасна МЛМ компанія проводить таке навчання. Вона бере вас за руку та доводить до результату!

Можливість для кожного!

Інтернет, як колись револьвер системи “Кольт” всіх зрівнює.

Одна з переваг сучасного онлайн мережевого бізнесу в тому, що він готовий прийняти практично кожного, незалежно від віку, професії, фінансового стану, освіти або наявних навичок. І кожному дати свій шанс – в будь-якій серйозній компанії є потужна та добре відпрацьована система навчання і розвитку співробітників. Тут з найперших кроків все залежить від самої людини.

Для того, щоб ефективно працювати потрібно три речі:

  • Справжнє бажання, що – щось змінити у своєму житті, мотивація, яка не вимагає штучного підігріву.
  • Випливаюча з цієї мотивації, здатність до самоконтролю, організованості та дисципліни.
  • Наявність інтернету.

Наша компанія “Colway International UA” починає створення подібної організації в Україні. Ми вже маємо досвід такої діяльності. Такі проекти, ми називаємо це “Партнерський маркетинг”, вже успішно працюють у Польщі та інших європейських країнах.

Ми сфокусувалися на двох основних аспектах в житті будь-якої людини. Це здоров’я та фінансова незалежність. У нас є все, для того щоб забезпечити успіх і довести до результату людину, яка прийме рішення з нами співпрацювати. Це – унікальна оздоровча продукція, революційна онлайн методика її поширення та чітко працюючий, вигідний для наших партнерів бізнес – план.

Якщо вас зацікавила наша пропозиція, то вам потрібно зв’язатися з нами або зареєструватися в компанії по одному із зазначених каналів:

тел. +38 067 928 84 71, +38 095 213 36 15;

Електронна пошта: colway@i.ua

Посилання для швидкої реєстрації на міжнародному сайті www.colwayinternational.com – Valery Zabrodskiy (1512219)

Ми в соціальних мережах:

https://www.facebook.com/colway.ua/

Instagram: zabrodskiy.colway

Залишити свій коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.